Η αποχώρηση της ανεξάρτητης βουλευτή Πέλλας Θεοδώρας Τζάκρη από το κόμμα «ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ – Προοδευτικό Κέντρο» επιβεβαιώνει πλήρως τις πληροφορίες που είχαν μεταδώσει το AridaiaNewsGR και το PellaNowGR για τις πολιτικές εξελίξεις γύρω από την ίδια και την προοπτική προσέγγισής της με το ΠΑΣΟΚ.
Η ανακοίνωσή της, ωστόσο, δεν αποτελεί μόνο ένα ηχηρό πολιτικό διαζύγιο με τον Στέφανο Κασσελάκη. Είναι ταυτόχρονα ένα σαφές πολιτικό μήνυμα προς τα χιλιάδες μέλη και στελέχη του κόμματος που συνίδρυσαν μαζί του, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο μιας κοινής πορείας στο μέλλον.
Η κ. Τζάκρη φροντίζει να διαχωρίσει απόλυτα τη στάση της απέναντι στον πρόεδρο του κόμματος από τη σχέση της με τη βάση του. «Σκέφτηκα πολύ πριν αποφασίσω ότι δεν μπορώ να συμπορεύομαι με τον Στέφανο Κασσελάκη, όσο κι αν θέλω να συμπορεύομαι με τα χιλιάδες μέλη και φίλους του Κινήματος που ιδρύσαμε», αναφέρει χαρακτηριστικά, στέλνοντας ένα ξεκάθαρο μήνυμα ότι η αποχώρησή της αφορά την πολιτική ηγεσία και όχι τους ανθρώπους που συμπορεύτηκαν μαζί της.
Στο ίδιο πνεύμα, ευχαριστεί και αποχαιρετά τη βάση του κόμματος, τονίζοντας: «Θέλω να ευχηθώ τα καλύτερα στα χιλιάδες μέλη και φίλους του κόμματος, με τα οποία μοιραστήκαμε εύκολες και δύσκολες στιγμές». Η συγκεκριμένη αναφορά ερμηνεύεται από πολιτικούς παρατηρητές ως μια εμφανής προσπάθεια να διατηρήσει ανοικτούς τους διαύλους επικοινωνίας με στελέχη και μέλη που συμμερίζονται τις ίδιες ιδεολογικές ανησυχίες.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και το πολιτικό κάλεσμα με το οποίο ολοκληρώνει τη δήλωσή της. Η Θεοδώρα Τζάκρη καλεί τον προοδευτικό κόσμο να αποφασίσει «ποιον αγώνα πρέπει να δώσουμε ως προοδευτικός κόσμος, μέσα από ένα μεγάλο προοδευτικό “ΕΜΕΙΣ”», διατύπωση που μόνο τυχαία δεν θεωρείται, καθώς παραπέμπει ευθέως στην ανάγκη ευρύτερων προοδευτικών συνθέσεων.
Παράλληλα, η βουλευτής Πέλλας επαναλαμβάνει πολλές φορές τις αναφορές της στον σοσιαλισμό, στην αντιδεξιά της ταυτότητα και στην ανάγκη απόρριψης του «μοντέλου διακυβέρνησης Μητσοτάκη», επιχειρώντας να προσδιορίσει με σαφήνεια το πολιτικό της στίγμα ενόψει των επόμενων κινήσεών της.
Όλα αυτά έρχονται να ενισχύσουν τις πληροφορίες που είχαν αποκαλύψει το AridaiaNewsGR και το PellaNowGR, σύμφωνα με τις οποίες οι εξελίξεις γύρω από την πολιτική της πορεία τρέχουν με γοργούς ρυθμούς και η προοπτική ένταξής της στο ΠΑΣΟΚ εμφανίζεται πλέον πιο πιθανή από ποτέ. Αν και στην ανακοίνωσή της δεν κατονομάζει τον επόμενο πολιτικό της σταθμό, το ιδεολογικό της στίγμα, η έμφαση στην ενότητα του προοδευτικού χώρου και κυρίως το διακριτό άνοιγμα που απευθύνει στα μέλη του κόμματος από το οποίο αποχωρεί, συνθέτουν το πολιτικό μήνυμα της επόμενης ημέρας.
Η δήλωσή της, επομένως, δεν είναι απλώς μια ανακοίνωση αποχώρησης. Είναι ένα πολιτικό μανιφέστο που επιχειρεί να κρατήσει κοντά της ένα σημαντικό κομμάτι της κομματικής βάσης, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να ακολουθήσουν και άλλες εξελίξεις στον ευρύτερο χώρο της Κεντροαριστεράς.

Στην αντεπίθεση ο Κασσελάκης: Εγώ ζήτησα από την Τζάκρη να παραιτηθεί – Το κόμμα κινείται στο φιλελεύθερο κέντρο
Τρικυμία στο κόμμα «Δημοκράτες» μετά την αιφνίδια παραίτηση από την Θεοδώρα Τζάκρη το μεσημέρι της Κυριακής (28/06/2026) με τον πρόεδρο του κόμματος Στέφανο Κασσελάκη να δηλώνει πως αυτός της το ζήτησε.
Στην ανάρτησή του ο Στέφανος Κασσελάκης υποστηρίζει πως η Θεοδώρα Τζάκρη παραιτήθηκε από τους «Δημοκράτες» επειδή της το ζήτησε ενώ έκανε γνωστό πως το κόμμα θα κινείται «στο φιλελεύθερο κέντρο της εφαρμοσμένης πολιτικής με τις αξίες της αλληλεγγύης, της ισότητας και του ανθρωπισμού στην καρδιά μας».
Αναλυτικά η ανάρτηση Κασσελάκη:
Σήμερα ζήτησα την παραίτηση της Θεοδώρας Τζάκρη από την θέση της Αντιπροέδρου των Δημοκρατών και του Ευρωπαϊκού Δημοκρατικού Κόμματος.
Είμαι ευγνώμων για την στήριξη της Θεοδώρας από την προκριματική διαδικασία του ΣΥΡΙΖΑ το 2023 και έκτοτε.
Οι Δημοκράτες περνάνε σε μία νέα φάση, οριοθετώντας τον πολιτικό τους χώρο στο φιλελεύθερο κέντρο της εφαρμοσμένης πολιτικής με τις αξίες της αλληλεγγύης, της ισότητας και του ανθρωπισμού στην καρδιά μας. Μόνο αυτή η πολιτική πρόταση μπορεί να φέρει την πρόοδο στην πράξη.
Σε αυτήν την πορεία δεν χωρούν προσωπικές φιλοδοξίες ή αναχρονιστικές αντιλήψεις πολιτικής επιβίωσης.
Σε αυτήν την πορεία όλα τα μέλη και τα στελέχη των Δημοκρατών συστρατεύονται με αλτρουισμό και ρομαντισμό αλλά και με επαγγελματισμό και ρεαλισμό.
Είμαστε Δημοκράτες για τις ιδέες μας και όχι για την εξουσία. Δεν είμαστε επαγγελματίες πολιτικοί.
Είμαστε ενεργοί πολίτες με ένσημα από την εργασία, την αγορά, την επιστήμη, την κοινωνία – και είμαστε μαζί για να συνεισφέρουμε στην ριζική ανανέωση που έχει ανάγκη η χώρα μας.
Ευχαριστώ την Θεοδώρα που ανταποκρίθηκε στο αίτημά μου. Οι Δημοκράτες συνεχίζουμε ακάθεκτοι.
Ο απολογισμός θα γίνει στο τέλος και δεν έχω καμία αμφιβολία ότι ο ελληνικός λαός θα αγκαλιάσει το μήνυμά μας.










