Δήμος Πέλλας: Ο κοινωνικός χαρακτήρας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Ο κοινωνικός χαρακτήρας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης πρέπει να αναδεικνύεται καθημερινά και ποικιλοτρόπως με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και δράσεις που στόχο έχουν να παρέμβουν εκεί όπου υπάρχουν δυσκολίες και κοινωνικά προβλήματα.
Σε πολλές περιπτώσεις, δυστυχώς, αυτό δεν είναι αυτονόητο...
Η νέα Δημοτική Αρχή Πέλλας, από την αρχή της θητείας της απέδειξε ότι αφουγκράζεται τους πολίτες ως προς τη διαχείριση θεμάτων της καθημερινότητάς, που μπορεί κάποιες φορές να αγγίξουν τα όρια του κοινωνικού αποκλεισμού.
Είναι δε πολύ σημαντικό όταν αυτό αναγνωρίζεται από τους συνδημότες μας, όπως συνέβη με την πρωτοβουλία που αναλάβαμε και περιγράφεται στο παρακάτω ευχαριστήριο από δύο γονείς.
Το κείμενο δημοσιεύεται αυτούσιο μετά τη συναίνεσή τους:
"Σε μια ευνομούμενη πολιτεία, η συμπερίληψη όλων ανεξαιρέτως των παιδιών στην εκπαίδευση θα πρέπει να είναι αυτονόητη και επιτακτική. Η εκπαίδευση έχει αναγνωριστεί ως ανθρώπινο δικαίωμα σε πολλές σημαντικές διεθνείς συμβάσεις, οι οποίες αναγνωρίζουν την εκπαίδευση ως νόμιμο δικαίωμα και ίση ευκαιρία για ΚΑΘΕ παιδί.
Αυτό το νόμιμο δικαίωμα στήριξαν ο Δήμαρχος Πέλλας, ο Αντιδήμαρχος Πέλλας και το Δημοτικό Συμβούλιο, δείχνοντας ενσυναίσθηση στο οικογενειακό μας πρόβλημα και σεβόμενοι το δικαίωμα του παιδιού μας για ίση συμμετοχή στην εκπαίδευση, κάτι που δείχνει και το επίπεδο ανθρωπιάς που τους χαρακτηρίζει.
Ευχαριστούμε θερμά τους προαναφερθέντες που χορήγησαν τη σχολική νοσηλεύτρια για την απρόσκοπτη φοίτηση της Άννας με Σακχαρώδη Διαβήτη στον παιδικό σταθμό και ευχόμαστε να αγωνίζονται πάντα για μια ενταξιακή πολιτική όλων των παιδιών στην εκπαίδευση.
Οι γονείς,
Εμμανουήλ Σπανός και Παπαδοπούλου Ανθία"
コメント